ارتودنسی اقساطی در تهران

ارتودنسی  علم مرتب کردن دندان‌های کج و درهم فرورفته است. سوالی که مطرح می‌شود این است که چگونه و در چه مدت زمانی این اتفاق صورت می‌گیرد؟ نیروهای ملایم مکانیکی می‌توانند دندان‌ها را بدون هرگونه مشکلی حرکت دهند. تمامی نیروها می‌بایست به صورت دقیقی کنترل شوند و در طی مدت زمان طولانی به صورت آهسته به دندان‌ها وارد گردند. بنابراین مراجعه کننده‌های ارتودنسی نباید انتظار یک درمان فوری را داشته باشند؛ بلکه زیبا شدن لبخندشان نیازمند گذر زمان است.گاهی اوقات حتی طولانی‌تر شدن طول ارتودنسی به بهتر شدن و با ثبات‌تر شدن نتیجه آن کمک شایانی خواهد کرد. از جمله موارد مهمی که درباره ارتودنسی مورد سوال می‌باشد مدت آن و نیز هزینه درمان است. در این مقاله با شرایط پرداخت اقساطی درمان ارتودنسی و یا تخفیف های پرداخت نقدی ارتودنسی آشنا شده و میتوانید مناسب ترین حالت را بر اساس وضعیت خود انتخاب و از داشتن لبخندی زیبا لذت ببرید.

به نظر شما زمان درمان ارتودنسی به چه عواملی بستگی دارد؟

زمان درمان‌های ارتودنسی معمولاً از یک سال و نیم به بالا طول می کشد و حتی گاه این درمان‌ها مستلزم طی کردن زمان بیشتری نیز خواهد بود. هزینه نیز شامل مواد و وسایل استفاده شده،کارهای لابراتواری و قالبگیری، اعمالی که روی دندانها توسط متخصص ارتودنسی انجام میشود و نیز قرار دادن سیم های فیکس یا قالب های نگه دارنده بعد از پایان درمان میشود.

انواع درمان های ارتودنسی

پرسشی  که اینجا مطرح میشود اقسام درمان ارتودنسی است؟ و اینکه آیا انواع درمان‌ها با توجه به کارکردشان زمان بیشتر یا کمتری دارند؟ ارتودنسی به دو شکل متحرک و ثابت انجام می‌گردد. معمولاً در کودکان و نوجوانان درمان متحرک اولویت دارد. در سنین کودکی و نوجوانی استخوان‌ها نرم‌تر می‌باشند لذا نیروهای وارده به فک می‌توانند شکل آنها را تغییر دهند. اگر کودکی دچار مشکلات فکی و صورتی باشد می‌توان در این دوران با ارتودنسی متحرک به کمک وی آمد. ابتدا قالب‌گیری انجام شده، بعد از آنالیز مدارک رادیولوژی مثل تصویر پانورامیک و لترال سفالومتری و بررسی کستهای گچی طرح درمان نهایی داده خواهد شد. توسط لابراتوارهای معتبر در مطب ارتودنسی دکتر مهدی فهیمی هنزائی، قالب‌ها و پلاک‌های متحرک ساخته می‌شود و با استفاده مداوم از پلاک‌های متحرک به تدریج و ظرف یک سال مشکل فکی کودک شما به خوبی حل خواهد شد.

شاید این مطلب نیز برای شما مفید باشد:  آنچه باید درباره بریس های فلزی بدانید!

آیا روش‌های درمان ارتودنسی در بزرگسالان نیز همانند کودکان و نوجوانان می‌باشد؟

درمان ارتودنسی در بزرگسالان معمولاً به شکل ثابت و یا نامرئی انجام می‌پذیرد. استخوان بزرگسالان به حدی متراکم و بالغ شده است که دیگر توسط پلاک متحرک قابل تغییر نمی‌باشد؛ لذا تنها می‌توان دندان‌ها را در موقعیت جدید مرتب کرد. این امر به کمک ارتودنسی ثابت و گاهی ارتودنسی نامرئی قابل انجام هست.

زمان مورد نیاز و هزینه ارتودنسی نامرئی چقدر است؟

زمان مورد نیاز و هزینه ارتودنسی نامرئی چقدر است؟

زمان مورد نیاز و هزینه ارتودنسی نامرئی چقدر است؟

ارتودنسی نامرئی نیاز به زمان کافی و مناسبی دارد تا بتواند طرح لبخند شما را اصلاح کند. با اینکه الاینرها توسط کامپیوتر طراحی شده و به صورت سه بعدی آماده می‌گردند ولی چون به همکاری بیمار وابسته هستند می‌بایست حدوداً یک سال تا یک سال و نیم مورد استفاده قرار گیرند. هر دو نوع متحرک و ثابت معمولاً به زمانی بالغ بر ۳۶۰ روز احتیاج دارد. این مدت زمان مطرح شده معمولاً با فواصل یک ماه تا یک ماه و نیم مورد قبول است. بنابراین مراجعه کنندگان مطب‌های ارتودنسی معمولاً ظرف ۳۰ تا ۳۵ روز یک بار باید حضور یافته و تحت کنترل متخصص ارتودنسی قرار گیرند.

هزینه های درمان ارتودنسی شامل چه مواردی است؟

در این مرحله درباره ی هزینه‌ درمان ارتودنسی و مواردی که بر روی آن موثر می‌باشند بحث و گفتگو خواهیم کرد:

وسایلی که در درمان ارتودنسی استفاده می‌شوند باید بسیار دقیق و در عین حال ظریف و محکم باشند بنابراین از موادی استفاده می‌شود که گران قیمت بوده و در بازارهای جهانی با برندهای معتبر تهیه می‌شود. در مطب ارتودنسی دکتر مهدی فهیمی هنزائی تمامی تلاش انجام می‌گردد تا بهترین وسایل و مواد مورد استفاده قرار گیرند.

شاید این مطلب نیز برای شما مفید باشد:  چرا معمولا ارتودنسی درمانی طولانی مدت است؟ ارتودنسی سریع چیست؟

برای قالب‌گیری پلاک‌های متحرک معمولاً از مواد قالب‌گیری به نام آلژینات استفاده می‌گردد. این ماده از یک جلبک  دریایی در کشورهای مختلف تهیه می‌شود و نوع دقیق آن قیمت بالایی دارد در عین حال تهیه پلاک‌های متحرک با لابراتوارهای معتبر هزینه بر است.

ارتودنسی نامرئی از ورقه‌های الاستیکی تهیه می‌شود که در عین حال که باید محکم باشند انعطاف پذیری خاصی داشته و با تطابق بالا با دندان‌ها، باعث حرکت آنها و اصلاح طرح لبخند می‌شود. ورقه‌های الاستیکی استفاده شده در مطب ارتودنسی دکتر مهدی فهیمی هنزائی در تهران از بهترین برندها بوده و بدون آسیب دندان‌ها باعث حرکت مناسب آنها می‌شوند.

در اینجا نتیجه‌گیری کلی که می‌توان کرد این است که دو فاکتور زمان و نیز مواد و تجهیزات استفاده شده در طی درمان ارتودنسی می‌توانند بر روی هزینه اثرگذاری زیادی داشته باشد،که در مورد هرکدام جداگانه صحبت شد. با عنایت  به مطالب گفته شده منطقی به نظر می‌رسد که تعرفه‌ها و هزینه‌های ارتودنسی نسبت به سایر رشته‌ها بالاتر باشد.

پرداخت اقساطی ارتودنسی در تهران چگونه است؟

پرداخت اقساطی ارتودنسی در تهران چگونه است؟

پرداخت اقساطی ارتودنسی در تهران چگونه است؟

سوالی که بسیار به گوش میرسد آن است که آیا روش پرداختی مناسبی برای درمان ارتودنسی وجود دارد که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی جامعه، خانواده‌های ایرانی بتوانند مدیریت مناسبی در زمینه ارتودنسی و هزینه‌های آن برای خود یا فرزندانشان اعمال کنند؟

بنابراین لازم است شرایطی در نظر گرفته شود که پرداخت هزینه های درمان را برای مراجعین تسهیل نماید. با توجه به این مطلب که بیماران ارتودنسی می‌بایست هر ماه به مطب ارتودنسی مراجعه کنند می‌توان هزینه‌ها را در این تعداد جلسات تقسیم بندی و شرایط ارتودنسی اقساطی را برای مراجعین فراهم نمود، لذا در کلینیک ارتودنسی دکتر مهدی فهیمی هنزایی در تهران هزینه های درمان ارتودنسی به صورت نقد و اقساط می‌باشد؛ بدین ترتیب که حدوداً یک سوم کل مبلغ ارتودنسی به صورت نقد و مابقی آن به صورت اقساط یک ساله در نظر گرفته می‌شود.

شاید این مطلب نیز برای شما مفید باشد:  پاسخ به همه ابهامات پیرامون ارتودنسی کوتاه مدت و فوری

این روش پرداخت هم باعث تکمیل هزینه ها خواهد شد و هم از نظر مالی کمک شایانی به مراجعین عزیزمان میکند. البته با توجه به شرایط تورمی حاکم، حتی برای مراجعین سودمند هم خواهد بود ؛ زیرا در کلینیک ارتودنسی دکتر مهدی فهیمی هنزائی کارمزد یا سودی به اقساط ارتودنسی در تهران تعلق نمیگیرد.

در صورتی که مراجعه کنندگان عزیز تمایل داشته باشند کل هزینه را یکجا پرداخت بکنند منطقی به نظر می‌رسد که مقداری تخفیف برای ایشان در نظر گرفته خواهد شد.

آیا پرداخت نقدی یا اقساطی ارتودنسی، تاثیری روی نتیجه‌گیری آن یا زمان یا کیفیت درمان دارد؟

لازم به ذکر است در نهایت چه هزینه درمان به صورت اقساط، چه به صورت نقد و اقساط و به چه صورت کاملاً نقد پرداخت گردد در کیفیت و نتیجه و سرعت درمان ارتودنسی تاثیری نخواهد گذاشت و در کلینیک ارتودنسی دکتر مهدی فهیمی هنزایی در تهران تمامی سعی ما بر انجام درمانی مناسب با بهترین وسایل و مواد در زمانی منطقی با قیمتی مناسب می باشد.

اطلاع از هزینه انواع درمان‌ ارتودنسی در کلینیک دکتر مهدی فهیمی هنزائی در تهران

تعرفه ارتودنسی برای انواع درمان‌ها در کلینیک  دکتر مهدی فهیمی هنزایی با توجه قیمتگذاری انجمن تخصصی ایران مشخص میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به منوی تماس با ما مراجعه و از طریق تلفن های درج شده از مشاوره قبل از درمان بهره مند شوید.

‫0/5 ‫(0 نظر)
1 پاسخ

تعقیب

  1. […] کلینیک ارتودنسی دکتر مهدی فهیمی هنزایی، پرداخت هزینه ارتودنسی به صورت اقساط و در دوره طولانی مدت انجام می‌شود؛ نیروها کنترل شده و […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code